29 kasım 2009 efterklang istanbul konseri

kopenhag benim için oldukça özel bir yer. hayır, oraya hiç gitmedim. 17 mayıs 2000'de kazandı bu özelliği desem yeterli sanırım. ha bir de tuborg'un memleketi! neyse, 2 hafta sonra yurdumuzda ilk konserini verecek olan efterklang, kopenhag'ın bağrından kopmuş bir grup. açıkçası dün akşama kadar grubu da, konsere geleceklerini de bilmiyordum. okurlarımızdan dilara çelikbaş konserden haberdar etti ve grubu tavsiye etti. kendisine tekrar teşekkür ederim. kendilerinin 2 yıl önce piyasaya sürdüğü "parades"'i etüd etme fırsatı buldum bu kısa süre içerisinde ve beğendim. özellikle parçaların danish national chamber orchestra ile beraber çalınmış yorumları daha çok hoşuma gitti. deneysel takılıyorlar ve bunu yaparken pirinçli çalgılardan da faydalanıyorlar. konserleri çok daha renkli geçiyormuş. istanbul'da olsaydım veya gitme fırsatım olsaydı kendilerini izlemek güzel bir tecrübe olurdu. eğer kendilerinin müziğiyle tanışmamış olan varsa ve merak ediyorlarsa bu konser güzel bir fırsat.

bant dergisinin city star nights by converse konser serisi kapsamında düzenlediği etkinlik 29 kasım pazar akşamı 21'de başlayacak. indigo'da gerçekleşecek konserin biletleri 20 tl (öğrenci) ve 30 tl. gidecek olanlara iyi eğlenceler!

www.efterklang.net
www.myspace.com/efterklang

0 yorum: