paul verhoeven filmleri istanbul modern'de

istanbul modern sinema, paul verhoeven'ın hollywood'a açılmadan önce 1971-1983 yılları arasında çektiği ve avrupa sineması'nda başarı yakalayan filmlerini "hollywood öncesi bir hollanda masalı" isimli programla gösterime sunacak. 14-22 kasım 2009 tarihleri arasında gerçekleşecek olan etkinlikte yönetmenin business is business (1971), turkish delight (1973), a girl called katy tippel (1975), soldier of orange (1977), spetters (1980) ve the fourth man (1983) filmleri gösterilecek.

2 yorum:

Adsız | 12 Kasım 2009 01:49

Bir Paul Verhoeven fanı olarak ve İstanbul Modern'i belirli aralıklarla takip eden biri olarak bu haberle ilk olarak burada karşılaşmam şaşırttı beni. Demek benden fazla merak duyanlar da varmış dedim. Teşekkür ediyorum Burçin haber verdiğin için. Verhoeven'ın bu gösterilen filmlerini seyrettim. Vaktim olsaydı da tekrar seyretmek isterdim beyazperde de. İzlemeyenler kaçırmasın diyorum, yönetmenin Hollanda döneminden filmlerin seçilmesi şık olmuş.

b.b. | 12 Kasım 2009 12:39

evet kesinlikle öyle, güzel bir program olmuş. görmeye değer :)