ólöf arnalds'ın ikinci albümü hazır

pek sevdiğim neo-klasikçi ólafur arnalds'ın kuzeni ólöf arnalds yeni albümünün kayıtlarını tamamladı. ilk albümü "við og við"'de izlanda folk müziği ile indie unsurlarını harmanlayan arnalds ikinci albümünün adını "ókídókí" olarak belirlemiş. ilk albümde olduğu gibi prodüksiyon sigur rós'tan kjartan sveinsson'a ait. albümün 2010 baharında çıkması planlanıyor.

kendisinin ilk albümü "við og við" ise 17 kasım'da amerika'da one little indian records etiketiyle piyasaya çıkacakmış. öncesinde ise kjartan ile beraber 2 konser verecek. one little indian, daha önceden björk'ün eski gruplarından k.u.k.l'un "holidays in europe" ve "the eye" albümleriyle yine kendisinin çeşitli albümlerini yayınlamıştı.

4 yorum:

Unknown | 1 Kasım 2009 13:48

sevmiyorum ben:)
koray, bu arada kısa filmler ile ilgili de bir kategori yapsanıza. hayatı kategoriden ibaret olan benim gibiler için.

k.a. | 1 Kasım 2009 14:56

herkes severse ne anlamı kalcak o zaman :)

kısa filmler şu an için çok zor ya.

Shifty | 5 Kasım 2009 14:15

Bense çok seviyorum. İlk albümüne aylarımı vermiştim.

k.a. | 5 Kasım 2009 14:33

2.yi de severiz artık, hele bi çıksın da..