pazar sabahı müziği

aslında pazar sabahı benim için hala özel bir kavram olmadı, olamadı. 28 yaşındayım ve hala pazartesi sabahlarının pazardan bir farkı yok. çalıştığım zamanlar pazar günleri de çalıştığım için, işkenceydi o dönemler. şu yazıyı yazmamın üzerinden 1 yıl 5 gün geçmiş mesela, gidilen yol arpa boyu. neyse, çok fazla gitmeyim üzerime. pek çoğunuz için pazar sabahları önemli, güne güzel başlamalı insan, hoş şarkılar dinlemeli. dün meret becker'in albümleri için araştırma geliştirme yaparken tesadüfen denk geldim "female tribute to tom waits" toplamasına. 2 bölümden, 4 cd'den oluşuyor bu toplama. adı üzerinde tom waits şarkılarını icra eden bayanlardan oluşuyor. marianne faithfull, diana krall, joan baez, norah jones, cibelle, jane birkin, meret becker, nastassja kinski ve cover yapmazsa ölecek hastalığına yakalanmış tori amos albümde yer alan isimlerden bazıları. pazar sabahını güzele çevirecek cinsten.

hazır tom waits demişken, kendisinin "orphans" albümü 8 aralık'ta plak seti olarak basılıyor. sınırlı sayıda olacak bu edisyonda "orphans" albümünün yanısıra babanın hiç duyulmamış yeni şarkıları da ayrıca yer alacak. bilginize...

5 yorum:

Okyanu∫takί rüzgar ~ | 22 Kasım 2009 15:19

Güzel bir habermiş buna bir ara el atılmalı tarafımca. Ki pazar günlerine gelir isek eğer pazar günleri sanki anneli babalı kardeşli günlerde sofraya hep birlikte oturup pide falan yemektir benim için. sonra köye gitmektir. balık tutmaktır. babamın kuş avlamasıdır falan bana sapan vermesidir benim onlarla kuşa kıyamayıp deredeki kurbağalara isabet ettirmemdir. yılan gördüğümde topuklarım götüme vura vura kaçmaktır aneeeeeaaa diyerek. ehe..

Her zaman geçmişten bir şeylere özlem duyacağız zaten. Pazar günleri iş yapılan günleri bile özleyebilir insan belki. duruma göre işte vs.. duygusal toparlayacaktım olmadı (:

k.a. | 22 Kasım 2009 19:57

balık tutma kısmı çok iyiymiş. denize 5 dakka uzaklıktayım ancak burda tutacağım balığı yiyeceğimi sanmıyorum. o nedenle ileriye ertelenmiş ufak bi hobi olarak yazalım kenara.

Okyanu∫takί rüzgar ~ | 23 Kasım 2009 01:35

Ertelene ertelene unutulmasın da :o) ukdeler kötüdür o bakımdan.

Unknown | 23 Kasım 2009 11:35

benim beerserk bloguna yaptığım yorum süpermiş.pazarları trt'de klasik müzik çalardı. müzik deme o yüzden bana:)

k.a. | 23 Kasım 2009 11:52

sayın muhalif bey 1 senede takvimde 2008 yerine 2009 yazması dışında ne değişti sorarım size :)

2010'da da aynı durumda olursak gel kordon'dan atlayalım.