editors'ten yeni albüm

sene, geçen sene.. hiç memnun olmadığım ancak kredi kartı borcumu ödemek zorunda olduğumdan mecburen çalıştığım bir iş vardı. her sabah binbir küfürle uyanır, işe resmen adımlarımı zorla atarak giderdim, bıraksam ayaklarım beni eve geri götürürdü. yağmurlu bir kış sabahı 169'a binmiş, gökyüzünün griliğini ödünç almış denizi izliyorum, kulaklarımda editors var.. günün henüz başındayken bunalmış, "akşam nasıl olacak" diye başlayıp bukowski misali "bir tek ben miyim böyle yaşayan" depresifliğine yelken açmışken tom smith kulağıma "fill your life with something else baby" diye bastıra bastıra, tekrar ede ede söylediğinde "tamam" dedim, "olay budur, günümün soundtracki işte".

o gün bu gündür ayrı bir sempati duyarım editors'e. 2007'deki "an end has a start"'tan sonra ne zaman yeni albüm patlatacaklar diye beklerken müjdeli haber bugün geldi. eylül'de yeni albümleri "in this light and on this evening" piyasada olacak. azcık daha sabır.

0 yorum: