bekliyoruz seni moby

stüdyo ortamını evine taşıyanlar kervanına bir yeni isim daha eklendi; moby. ve bu isimler arasından yeni albüm müjdesi de ilk olarak moby'den geldi. kendi evinde kaydettiği yeni albümü "wait for me" 30 haziran itibariyle dinleyenlerle buluşacak. moby albüm için şöyle diyor: "önceki albümleri farklı stüdyolarda kaydettim. büyük stüdyolarda çalıştığım da oldu, küçük stüdyolarda da.. ama bu albümü evdeki stüdyomda kaydetmek istedim. albümü yaparken hiç ticari düşünmedim. sadece yaptığım müziğe konsantre oldum ve içinden geçeni ortaya çıkarttım. belki de bu yüzden daha melodik ve hüzünlü bir albüm oldu." moby'den hüzünlü bir albüm? insan şaşırıyor haliyle bir de düşünmeden edemiyor, ne yani bundan önceki albümleri ticari amaçla düşündüğün için mi hareketli ve eğlenceliydi? fazla uzatmadan tracklisti yazayım:

01. division
02. pale horses
03. shot in the back of the head
04. study war
05. walk with me
06. stock radio
07. mistake
08.scream pilots
09. jltf 1
10. jltf
11. a seated night
12. wait for me
13. hope is gone
14. ghost return
15. slow light
16. isolate

not: albümün ilk single'ı "shot in the back of the head" bugünden itibaren moby'nin resmi internet sitesinden ücretsiz olarak indirilebiliyor. beklemeye koyulduk bile..

0 yorum: