mccartney ile ringo starr sahnede

sene 2000 olması lazım. dergilerde okuyoruz run devil run diye bir hardcore grubu var, övgüyle de bahsediyorlar. merak ediyoruz tabi nedir ne değildir. yücel abi'de cd'si yoksa dinleyemeyiz zaten deyip aklımızın bir kenarına yazıyoruz. günler, aylar geçiyor, bir zamanlar karşıyaka iskelesinin üstünde ikamet eden d&r'a girip rafları kolaçan ediyorum. indirimli kasetler sepetinde ne var ne yok diye bakınırken tesadüf eseri üzerinde "run devil run" yazan kaset gözüme çarpıyor. artık nasıl bir ruh hali varsa üzerimde direk alıyorum kasedi, kasada bayılıyorum parayı, vınnnn eve. iştahla kasetçalara koyuyorum kaseti, playe basıyorum. aha o da ne??? bildiğin rock'n roll. kaseti elime almamla kapakta paul mccartney yazısını görmem bir oluyor. çok büyük göt oluştu. hala arkadaş arasında döner bu mevzu ve o kasedi nasıl aldığıma akıl sır erdirilemez. o günden beri de kılım ben bu mccartney'e. adını her duyduğumda kasedi teybe taktığım an gelir aklıma. az önce baktım ekşi sözlükte söz konusu albümü yapan kadro için müthiş denmiş, tillahı olsa ne yazar.

bu da böyle bir anımdır faslını bi kenara koyup sadede gelicek olursam, geçtiğimiz cumartesi akşamı beraber çalmış abiler new york'ta. david lynch vakfı yararına... bu vakıf da transandantal meditasyon öğrenmek isteyen okul çocuklarına destek olmayı amaçlıyormuş, yeni öğrendim. her neyse beatles şarkıları çalıp söylemişler hep birlikte. gecede ayrıca moby, eddie vedder gibi isimler de yer almış.

0 yorum: