27. izmir tiyatro günleri

üniversitedeyken mart ayının en güzel günleriydi benim için. sevdiğim isimler gelir (for ekzempıl ferhan şensoy), peşpeşe oyunlar sergilenir, biletlerinin normale göre daha uygun olmasıyla tiyatroya doyardım kısa sürede. üniversiteden mezun olduktan sonra ekmeği kazanma muhabbetine unutuldu o günler. önceki akşam tesadüfen panosunu sokakta görmesem hala beyin kıvrımlarımın bir köşesinde duracaktı. bu seneki etkinlikler 27 mart ile 10 nisan tarihleri arasında yapılacak. internetten fellik fellik programını aradım. izmir sanat'ta kesin yer alıyordur dedim program, daha açıklanmamış. e afişini basıp asmışsın, internete koymak mı zor geldi. 4 gün kalmış başlamasına hala yakında belli olacaktır yazıyor. bilet fiyatları uygun ama. en fazla 7.5 olması lazım, aklımda yer eden o. ara sıra izmir sanat'ın sayfasını yoklamak lazım. belki koyarlar programı.

2 yorum:

Pejmürde | 26 Mart 2009 12:43

izmir sanat'ta yayımlanmış program. bilgine :) fakat fiyat yazmıyor malesef.

k.a. | 26 Mart 2009 14:42

2 üst postta koymuştum ben de programı :)